Karım patronumun kollarında 1

Ben Antalya’dan Serkan 27 yaşında iki yıllık evliyim Özel bir şirkette muhasebeci olarak çalışıyorum. Karım Aynur 23 yaşında.
2018 haziran ayında bir önceki yılın verimli çalışması karşılığı patronum Kenan 32 yaşında Kıbrıs’a bir ihaleye katılmak için gidiyordu bana da otelinde yer ayırtmış sende gelip 10 gün tatil yaparsın dedi. Akşam Aynur’a söyleyince çok sevindi pazartesi akşamı yola çıktık dört saat sonra Girne’deki otelimizdeydik akşam yemeğinden sonra otelin barında üçümüz geç saatlere kadar eğlendikten sonra odalarımıza çekildik ertesi gün kahvaltıdan sonra Kenan iş için bizden ayrıldı bütün gün havuza takıldık öğleden sonra Kenan gelince barda birkaç içki içtik akşam yemeğinde de alkol aldık gece barda devam ediyorduk Kenan Aynur’u dansa kaldırdı ben içmeye devam ediyor bir yandan onları izliyorum ikisinin vücutları birleşmiş göz gözeydiler onları öyle görünce bir yakınlaşma olduğunu hissettim dans sırasında birkaç kere öpüştüler çok önemsemedim alkolün etkisi ile olduğunu düşünmüştüm masaya dönerken el eleydiler biraz oturduktan sonra kalktık Kenan odasında güzel bir şampanya olduğunu birlikte içmeyi teklif etti Aynur’a baktım evet içelim dedi Kenan’ın odasındaydık ben iki koltuktan birine oturdum Aynur yatağın üzerine oturdu mini eteği açılmış tangası gözüküyor Kenan şampanyaları doldurup ikram etti yanımdaki koltuğa oturdy Aynur’u seyrediyordu bana Aynur çok güzel bir kadın çok şanslısın dedi Aynur içkisini bitirince balkona çıktı Kenan Aynur’un kadehini doldurup yanına gitti içkisini verip arkasından sarıldı arkadan bakınca bir elinin Aynur’un göbeğinde diğer elinin göğüslerinde olduğu anlaşılıyordu saçını yana çekip kulak memesini emip dilini kulağının içinde gezdirmeye başladı Aynur döndü göğsünün biri gömleğinden çıkmıştı öpüşmeye başladılar bir süre sonra ayrılıp içeri girdiler Kenan banyoya gidince Aynur’un bacak arasını elledim sırıl sıklam olmuştu Kenan çıkımca müsaade istedik odamıza gittik içeri girer girmez Aynur önümde diz çöküp pantolonumu indirdi muhteşem bir sakso sonrasında ağzına boşaldım.
Yatağa geçip sevişmeye başladık amını yalarken Serkan Kenan’ın yarrağı çok büyük ve kalın dedi göstedimi sana diye sordum hayır balkonda öpüşürken pantolonun üzerinden elleyip okşadım dedi o gün muhteşem bir seks yapıp yattık.
Sabah uyandığımda ikimizde çıplaktık Aynur arkasını dönmüş kalçaları şahane görünüyordu yalamaya başlayınca uyandı deliğini yalarken inliyorduçok uzatmadan bıraktım birlikte duş alıp giyindik Kenan aşağıya inmiş lobide bizi bekliyordu selamlaştıktan sonra birlikte kahvaltı yaptık kahvaltıdan sonra beni dışarı çağırdı akşam için özür diledi çok alkollüydüm dedi bende alkolün etkisiyle yaşandı bir şeyler Aynur rahatsız olmadı onun mutluluğu önemli dedim.
O akşam otelimizden dışarı çıktık akşam yemeğini girne kalesinin yanındaki liman önünde yedik yemekten kalkınca Kenan hadi kumar oynayalım deyince otelimizin kumarenesine gittiknyolda Aynur aramızda ikimizde ellerini tutup yürümüştük kumarhanede yan yana slot makinelerine oturduk Aynur aramızda ayakta duruyordu oyuna başlarken ikimize de şans öpücüğü verdi hem oynuyor hem içiyorduk Aynur kenan’ın dizinenoturmuş Kenan beline sarılmıştı gece ikide asansörde odamıza çıkarken Aynur beni öperken pantolonun üzerinden Kenan’ın yarrağını okşuyordu üçümüz bizim odaya girdik Aynur ben bu gece aranızda uyumak istiyorum ama sevişmek falan yok dedi tamam dedim soyunmaya başladı hadi sizde soyunun dedi Kenan’ın yarrağı kalkmıştı Aynur’un dediği gibi çok büyük ve kalındı Aynur aramızda sabaha kadar üçümüzünde gözüne uyku girmemişti. Sabaha karşı sızmışım uyandığımda Aynur Kenan’ın üzerine çıkmış öpüşüyorlardı uyandığımı görünce aşkım sen aşağıya in biz sonra geliriz dedi ben giyinip çıkarken Kenan’ın üzerinde zıplamaya başlamıştı. İsim : Serkan <br />Mail : serkani27@hotmail.com </font>