Annem ve teyzemle tatilde

Meraba ben murat 19 yaşındayım İstanbul’da yaşıyorum sizlere başımdan geçen bir yaz tatili anımı anlatmak istiyorum .biz annem Ablam ve ben üç kişi yaşıyoruz babam ben küçükken trafik kazasında ölmüş babamın maddi imkanları iyi olduğu için bize büyük bir servet bıraktı o yüzden maddi durumdan hiç sıkıntımız olmadı neyse geçen yaz annem bana geldi ve teyzen ve beni tatile götürmemi istedi bende TM dedim ve bizim Bodrum’da küçük bir yazlık türü bir evimiz vardı oraya gidelim dedim oda TM dedi ve teyzemi aradı teyzemde tamam deyince ertesi gün sabah hazırlanmaya başladık ben bir şort üzerime bir tişört giydim annem altına diz kapaklarının üzerinde bir şort üstüne göğüsleri sığmayan bir tişört giymiş yanıma oooo anne ne güzel olmuşsun dedim güldü ve yola çıktık teyzemin evine geldik onu aldık ve devam ettik teyzeme dikkat ettimde hep bana bakıyordu annem gibi oda bakardı neyse akşama doğru geldik yazlığa üzerlerimizi yemek yedik çay kahve felan yatalım yarın sahile gidelim dedik annem ve teyzem üst yatak odasında bende oturma odasına uyudum sabah oldu güzel bir kahvaltı yaptık annemler içeri mayalarını giymeye gittiler bende üzerime biraz para felan aldım o sırada annemler bir geldi ikisininde göğüsleri bikiniye sığmıyor ne güzel olmuşsunuz dedim ve sahile doğru yola çıktık sahilde Geldik bir otelin kapalı kadınların üssüz güneşlenmeleri için üstü açık yanları kapalı ev türü şeyler var annem onlardan kiralayalım dedi ben üstümü çıkarmak istiyorum dedi hemen gittim bir tane kuraların akşama kadar ben denize giriyorum dedim teyzemde bende gelicem dedi ve yanımda geldi biraz yüzdük konuştuk şakalaştık ben teyzemin yanlışlıkla oluyormuş gibi götünü memesini elliyordum siki sürtüyordum teyzemi iyice azdırıyordum biliyordum oda istiyordu beni sonra annemde geldi onlara teyzemi yaptığım gibi yaptım kafaya koymuştum ikisinide bu tatilde sikecektim çıktık teyzem bana güneş kremi sürermişim dedi bende tabi dedim yanına geldim teyzemi okşaya okşaya yağladım teyzem ve annemin giydiği mayo sadece göt deliğini kapatıyordu götünü okşaya okşaya yağladım annem benim üstümü çıkarayım öyle dedi bende zevkle dedim kiraladığımız şeyin içine geçip üstünü çıkardı annem karşımda cırılçıplaktı önüme uzandı ve yağlamaya başladım teyzem hala dışardaydı annemi yavaş yavaş elleye elleye yağladım sonra bana baktı anneni mi sikicen ne öyle bakıyorsun dedi bende istersen tabi sikerim ayağa kalktı dudağımdan öptü akşam bekliyorum dedi ve yatıp güneşlenmeye başladı dışarı çıktım birde ne göreyim teyzem açmış memelerini öyle güneşleniyor beni yanına çağırdı gittim daha önçe hiç jetsikiye binmedim beni bildirimisin dedi bende tabi dedim anneme sorayım oda binmek istiyorsa kiralayalım dedim anneme sordum olur dedi jetsikiyi 1 saatliğine kiraladık önce annem bindi baya açıldık sahilden zor zekat görünüyordu annemi önüme aldım ve hafif gaz vermesini istedim bu arada beline sarıldım boynundan öptüm bir kaç defa daha öptüm bir anda ayağa kalktı mayosunu indirdi annemin götü ile yüzüm arasında bir mesafe yoktu hemen yalamaya başladım amını yaladım zevk suları aktı bu arada annem nefes nefese kaldı bana döndü sok dedi taş gibi yarra açtım otur dedim resmen annemle sikişiyordum denizin ortasında beş dakka sonra bende annemin amına boşaldım toparlandık ben öne geçtim anneme dönüp teyzeminde dilebilirmişim dedim tabi dedi annemi sahile bıraktım teyzem bindi neden bu kadar uzun sürdü dedi bana öğrenmek istermisin dedim oda evet dedi annemi siktim çünkü şenidir sikmek istiyorum dedim bu arada jetsiki durdu arkamı döndüm teyzem dudaklarıma yapıştı deli gibi öpüştük sonra sik beni Aslan yeğenim kocam ol diyordu bana bende tabi dedim az önce annemi siktiğim yerde şimdi teyzemin kızlığını alacaktım teyzemim amına bir kaç git gel yaptım kan akmaya başladı teyzem oh oh diye sesler çıkarmaya başladı bende biraz sonra boşaldım toparladık ben öne geçtim tekrardan teyzem arkama kuşağıma annem mi Benin mi diye sordu tabini sen dedim sahile geldik annem bize bakarak güldü sonra toparladık eve geldik temizledik ben annem ve teyzeme dönerek ikinizde harikasınız dedim bir müzik açtım dans etmeye başladık dans ederken bir tane bira aldık elimize annem ve teyzeme soyunalım öyle dans edelim hepimiz soyunduk dansetneye öyle devam ettik annem ve teyzeme sarıldım ve öpüşmeye başladık öpüşe öpüşe yatak odasına geldik sabaha kadar seviştik sabah ben annemin amının yanında tayzen yarramı yalarken uyandım ben uyanınca teyzem banyoya gitti bende annem hala uyuyordu teyzem yarramı yalayınca taş gibi olmuş aldım annemin amına soktum sokup çekerken annemin memeleri sallanıyordu daha hızlı yaptım bu arada annem uyandı annemin amına büyük bir hızla boşaldım annem gülümsedi beni hep böyle sik oğlum dedi seve seve dedim beraber banyoya gittik teyzem hal banyodaydı bide orda seviştik tatil boyunca hergün ikisinide amına boşalıyorum İstanbul’a döndüğümüzde ara sıra teyzemlerde gidiyorum evde zaten annem var yaşıyorum bu hayatı yakında ablamıda yanımıza alırız bol sikişler
İsim : Alperen
Mail : Muratxxasd8@gmail.com

One comment

1. HERKESE MERHABA BN IST MALTEPEDEN JIGOLO NUZ KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI Bİ O KADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPMAYI ARZLYN EŞİNLE BERABER MUKEMEL Bİ SEKS YASAMAK İSTEYEN GÜVENİLİR VE İŞİNDE UZMAN JIGOLO ARAYAN KALIIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN BEKAR TÜRBANLI BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜ Bİ ERKEK ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM MUHTESEM Bİ SEKSİ BERABER YASAYALIM LÜTFEN CİDİ VE GERCEK SEKSE İHTİYACI OLAN ARASIN